'Cause I'd rather feel pain than nothing at all

Gårdagen blev inte riktigt som planerat men är beredd att säga att den blev väldigt mycket bättre!
Hann inte mer än komma upp på amandas veranda innan vi bestämde oss för att dra till falköping i alla fall. Efter en helt okej förfest blev det utgång på husaren, levererade som vanligt!
Slutade lite halvt kaotiskt för en del av oss men jag hade roligt hela kvällen, hehe

Jag och Amanda visade landsbygden hur man chillar base på bästa sändningstid idag, lallat runt i bikini hela dagen och bara avnjutit sommarvädret.

Hann även med en tripp till vristulven med Emma och William, tog mig ett dopp upp till låren, fy fan vad jag önskar att jag fick bada! MEN värt det. Totallyyyyyy

Mors dag idag också, förtjänar hon den lilla tanten! Det firade vi med lite grillmys och presenter, puss
Har med andra ord varit en redigt bra helg, men ikväll är jag irriterad och grinig.
Dumma människor, argh
Sura ihop för all del, gör det, visst visst jag är en så dum människa att det är synd om alla runt om mig bläbläblöh tyst.

Och ja, jag gjorde två inlägg idag också om ingenting som ingen bryr sig om men har lite nyheter igen som inte är så nya: har inte tvingat er att läsa min blogg varje dag, stalkers, xoxo äckel-pms-anna

Hatar er alla
God Natt
(Baah skoooja!... Eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0