Bu fucking hu

Kass dag, sämre får man fan leta efter, tvi.

Projektredovisningar hela dagen, den om brott och straff fuckade upp resten av min dag, kul.
Inte tänkt på det på ett bra tag men när kriminalpolisens namn dök upp på skärmen rullade den ena mysiga bilden efter den andra upp i skallen, k-ordet. Orkar inte idag, pms-ig av staven också skulle jag tro, ingen trevlig combo.

OCH BLODPUDDINGEN VAR SLUT IDAG OCKSÅ.

Har hundrafemtioelva inlämningar att göra tills...idag egentligen? nationella i engelska i nästan tre timmar i morgon, idrottsprov på torsdag och sen var det omvårdnaden, rehaben, svenskan och engelskan som skulle göras också.
Jag.Orkar.Inte.
Jag.Hinner.Inte.

Buhu. Vet ju precis vad jag ska göra i helgen i alla fall, göra femton inlämningar OCH skriva ett tal till muntliga nationella i svenska tills måndag, fan vad livet leker! Eller?

Gnällgnällgnäll och lite mer gnäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0