You spent half of you life trying to fall behind,

Vilken dag!
Jag är inte jätteförtjust i praktik, men jag är väldigt förtjust i alla som är där! Och kan inte säga att det känns som att någon har några jätteproblem med mig heller, skönt.
Tror inte det om patienterna frågar om inte jag ska jobba när jag är ledig, och personalen ropar "Nemen hej gumman!" när jag kommer på morgonen, det är väl fint!

Jag är om möjligt ännu mer inställd och bestämd vad gäller min framtid inom vården, finns inte någon som helst chans i världen att jag stannar på ett vanligt äldreboende tills jag själv hamnar där, nu när jag känt på en avdelning med piggare, friskare och något yngre människor så tror jag absolut att barnmorska är något för mig!
Tror inte man förstår hur skönt det är att höra "Anna skulle du kunna hjälpa mig" istället för ett grumligt mumlande av en halvt medvetslös 98 åring, förrns man varit med om båda delarna, haha

Inte för att jag vantrivs på äldreboenden, ska ju jobba på ett i sommar dessutom, score
Sommarjobb - cash flow - utomlandsresa
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0