We are free, where everything’s allowed and love comes first

Ojoj, har det varit en kalasbra helg eller vad?

Slutade klockan tre i fredags efter en väldigt underhållande arbetsdag under temat "schlager-Fredag", mer behövs inte sägas! Kommer sakna den här personalen alltså hahah.
Kvällen bjöd på många skratt och lite nya bekantskaper, fredagar som denna upplever jag gärna igen inom en snar framtid!

gårdagen var väldigt bra den med! Vaknade upp och undrade vart i helvete jag var någonstans, hahah underbara panik ♥ Känns bra att minnet rättade till sig efter bara några sekunder! Bjöds på bacon och ägg, spenderade sedan ett par timmar med fika framför skönheten och odjuret med mina nya kamrater!
Sen ägnade jag resten av dagen till att umgås med Lisa, hemmagjord kebabtallrik varvat med chokladpudding och allt annat gott som går att göra och en massa melodifestival samt tv-spel, kanun!

Tänkte runda av helgen med att gå till emma en sväng nu, slinga håret och chilla base. Som en chef.
Gottar mig med tanken på att jag är ledig i morgon också, hihi


Kärt barn har många namn, där satt den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0