Oh you don't like me? have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Näst sista praktikdagen gjord, en dag kvar? Helt sinnes!
Varit på kss en hel månad redan!
Ganska häftigt hur mycket som kan hända på fyra veckor, hur mycket man kan lära sig, uppleva, utvecklas både teoretiskt, praktiskt och som människa överhuvudtaget. Faschinerad till tusen!

Sagt hejdå till min ena handledare idag, kramats hela dagen, fått present av henne och jag har delat ut lösgodis för åttio spänn i personalrummet! I morgon är det dags att säga hejdå till nästa handledare och resten av personalen och avdelningen, fy vad sorgligt det känns nu...

Ska baka en budapestrulle med mor snart, att ta med i morgon!
Men först ska jag dega i sängen en stund till, ska se färdigt filmen jag börja glo på för en stund sen och hitta känseln i fötterna. Glömde skåpsnyckeln i morse vilket betyder = gått nio timmar i tygskor = aj.

Bjuden på 20 års fest nästa lördag också, det ska bli skojsigt tycker jag!

Åh nemen hej goding! (pudapestrulle då för dem som inte förstod det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0