Och vi har något stort på gång så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå, på vilken sida som vi står

Varit på stan med mor för att hitta nya byxor till mig då alla mina byxor i garderoben blivit för stora, uttvättade och fula. Är väl skönt att dom inte blivit för små smutsiga och för snygga för mig, men ändå.
Gjorde ett riktigt fynd då jag hitta byxor för 49 spänn, så köpte mig två par. Ha.
Hittade även en jättefin röd topp som jag tänkte ha när jag fyller arton, modern var villig att betala 250 kr för att jag skulle få ta med den hem..men jag kunde inte med, kommer säkert inte använda den mer än när jag fyller år ändå. Men söt var den! Var motigt att hänga tillbaka den, men byxor har jag nu i alla fall!

Ont i huvudet, slö i hela kroppen, på väg att bli sjuk. Garanterat. Mysigt.
Ska bädda ner mig med ett par avsnitt av family guy, nässpray och läsa fina sms som rullar in i mobilen för att göra mig glad, det hjälper lite.

Borde göra de där inlämningarna som skulle in också. Men jag orkar inte börja...jag kan väl få njuta de två sista kvällarna utan skola? Tack.

Mamma har även köpt choklad till mig som jag kan pilla i mig till kvällen, livet är väl allt bra vackert ändå kompisar?
Vad är väl lite huvudvärk och nästäppa när man har Helena Svensson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0