Och ge mig ett fel som jag kan rätta till och ett annat efternamn,

Strimmor, hur många gånger ska våren
kunna drabba dig om igen,
och ljuga de vackra historierna
om den stora kärleken
Du och jag i strimmorna
Vi är sargade människor som tror,
vänd dig inte om

Sista dagen på praktiken idag, nästan gråtit en skvätt för att dom är så bra! Och min budapestbakelse var väldigt uppskattad haha!
Skrev jag att jag var med när dom satte drän i lungan på en patient igår? Heeeftigt!
Idag var jag med och hjälpte till att byta en Suprapubisk kateter också, nere på urologen! Alltså en slang som sitter i urinblåsan genom magen! Hahah jag är verkligen i mitt esse på kss, jag är förmodligen den enda på denna bloggen som tycker det är intressant, meneee saatteeeh...mhm. Kan ju även säga att jag spolat lungdränaget idag också, som en chef.

Blir nog en lugn fredag, orkar knappt röra mig, skönt o känna att man lever i alla fall!
Pizza och film med le familia står på schemat i alla fall, gotti.


SOM EN CHEF!! ....Eller som en undersköterska, same shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0