När jag reste mig från golvet så var hela rummet fullt, åh kyss mig

Hade en kalasbra kväll ute i Böja (skratta inte, det var över förväntan) igår, Lisa och Emma är la ena riktiga pinglor dom! Och William, den största pinglan av alla.

Blev väldigt mycket sång och dans, har ingen röst kvar idag alls! Helt klart värt det.
Spurtat ikapp till kyrkogården, kramat en björn och dansat med en kyckling, vad mer kan man begära av en kväll?
Det är bara i böja som det finns folk i kyckling- och björndräkt. Sick. Bara i Böja<-- säg det flera gånger, låter kul.

Mjaaaa, det var nog en kväll som hade allt, får göras om!
Skulle kunna rada upp kvällen i detalj, men det orkar jag inte.
Jag och LusLisa har spenderat hela dagen i sängläge. Lite vad kroppen orkar med en dag som denna! Helt slut.

Ska väl ligga kvar här hade jag tänkt, fortsätta glo på sex and the city och längta efter våfflor.
Våffeldagen, borde vara det oftare in my opinion.

aaahh..neee...annars är det väl 4 dagar kvar tills jag fyller år, det ska bli skoj tycker jag. Wiihähihihähä
Hej!


Såhär nöjd är jag när jag är nöjd, nu är jag nöjd
- obvious shit is obvious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0