Names on her sidewalks they move through her body, like razors they cut through her heart

Haft en bra dag, igen.
Fick tillbaka ett godkänt prov på matten, vad mer kan man begära av B-kursen!
hade körkortsteori och sen slutade vi eftersom två lektioner var inställda, ganska kul!
Drog och käka med ett par härliga filurer ifrån klassen.
Sen gick jag och Lisa till ungdomsmottagningen för att boka oss varsin tid men dom tog så lång tid på sig så vi länsade bara fruktskålen och gick igen. Badaasssss.
Blev ett par timmar hemma hos Lajsen med grabbarna bus, scary movie 3 och utslagspoker, samt en lite powernap, mys!
Varit med och kollat när bröderna mina tränat, satt på bänken och kände mig som världens stoltaste syster bredvid min fina svägerska som är hur vacker som helst med min lille brorsböna i magen, och när jag ser hur duktig den mindre brodern är på det han älskar att hålla på med, handboll, å så mysigt!

Försökte mig på att skriva en inlämning i hälsopedagogiken utan varken skoldator eller papper på vad jag ska göra, gick la sådär! Blev inte bättre av att jag var tvungen att ta mig ann det största irritationsmomenten jag försökt undvika så länge, men nu är det avklarat och kan lika gärna slänga min mp3 åt helvete, för den kommer inte kunna laddas mer någonsin ändå. Blöööh.
Men ah ne, nu har jag som sagt gjort det, så nu ska jag sova istället!
En dag i morgon också, hej!

Kommentarer
Postat av: Alex

EMOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2012-03-21 @ 18:32:06 // URL: http://thajjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0