Look like a girl but I think like guy,

Ja men tjabba tjena hallåe då, nu sitter jag här alldeles jättemyndig! Feels gooood.
Hahah nä känns väl ungefär som det alltid gör, är bara lite extra glad idag!

Kramats med mamma nu på morgonen och fått 1k att lägga på precis vad jag vill! Min första tanke var: på körkortet.
Sen tänkte jag högt att jag trots allt redan har 7 tusen till det och att jag sedan ska jobba hela sommaren, så tror det löser sig ändå. (hittat ett paketpris då jag får 12 lektioner och teori+böcker osv osv osv för 4 tusen)
Så kanske sparar dom och lägger dom på min kommande tatuering eller så! Ruuuligt!!

Ne kanske skulle ta mig till bussen..snart sen igen! Med 18 kom ansvar och lite såntdäringa meneee..springa till bussen varje morgon lär jag fortsätta med!

Ha en bra dag fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0