Let the haters hate, you're like way to late

Känner mig lika pigg som en gammal pensionär för tillfället, simningen satte sina spår idag igen! SKööönt.

Ringt till enhetschefen idag också, verkar som det blir jobb hela sommaren! Men vi får väl se, ska på möte på påsklovet, bara att hoppas på det bästa! blir ju i alla fall minst fyra veckor, får väl nöja mig med det "i värsta fall", då ska jag höra av mig till min andra praktikplats, se om jag kan få in en liten fossing där också! Jobba vill jag göra så mycket som möjligt i alla fall!

Vet inte riktigt vad som händer denna vackra fredag heller! Hade planer som inte riktigt blev som det var tänkt, och här sitter jag nu i Ulvåker..utan pengar och utan fritidskort, inte så lätt att ta sig någonstans då direkt! Ser ut som det ska grillas lite i alla fall, åh så underhållande...
"jag har tråkigt"
"Men vi ska ju grilla korv sen!"
"....."
Tydligen väldigt spännande enligt 40+are. Och jocke då.

Nä fyfan vad lamt, ha he, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0