Krämig titel? Jo men bra sagt Anna! Tack.

Blev vakt av en den lille golvmoppen Buffa. Eller rättare sagt, blev väckt av att mormor släppte buffa på mitt ansikte.
Vår familj..

Inte jättepigg nu direkt, vill sova meeeeerrrr. Men det får jag väl göra någon annan dag!

Sitter och väntar på Lisa som är on her way heeeereee! Emma och William kommer också, ruuuligt.
Plus en väldans massa syskon, faderskapet osv osv osv !

Nu gör jag såhär igen..skriver massa pladder som jag redan nämnt femtioelva gånger ENDAST för att jag är uttråkad.
Men hey, ingen är tvingad att läsa, right?


Eftersom jag nämnde Lisa passar det väl att jag slänger upp en fruktansvärd bild från våran förra partyhelg!
Bromance yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0