Kalas

Hejhej hemskt mycket hej!
Upplevde min första riktiga utekväll igår och kan inte annat än säga att den var helt jäkla sjukt bra!
Tackar Lisa och resten av folket för en kanonbra födelsedag!

Jag Lisa och Bylund vaknade inte allt för fräscha, två av oss, var vikingar nog att ta oss upp till skolan till åtta trots att kroppen protestera utav bara fan! Duktigt tycker jag.
Inte varit alltför produktiv i skolan direkt, men var ju där i alla fall!

Trallat runt på stan med amanda efter skolan och köpte mig ett par fina skor. Lång blev jag också.
Och lite smycken, hähä.

Nu ska jag alldeles strax åka ut till väring och hem till min kära vän Hedvig! Vi ska fira mig på allra bästa asslord+Kledvig-sätt! Tacos och äventyr. Fan va ball.

Ah ne, i morgon ska jag ha lite kalas här hemma på dagen, senare till kvällen blir det ännu mer festligheter!
Hare fint fuckers, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0