Jag ligger kvar här, så blir nog allting bra

14 timmars sömn, check.
Fortfarande trött, check.
Jobba hela helgen, check.
värdelös, check!

Tycker inte om djur idag, började dagen med att få mitt favoritarmband i silver söndertuggat för att sedan komma hem och mötas av glassplitter över hela golvet i mitt rum, då har naturligtvis kattfan förstört glaslyktan jag fick av mormor för typ åtta år sen, det är väl kul! Trevligt, roligt och mysigt och allt annat! Husdjur är mycket trevligare i teorin, tror Kenneth stannar där i ett par år till faktiskt.

Fredag men känns som måndag, veckan tar ju aldrig slut...Jobb fram till onsdag, då är jag ledig. Fan va ledig jag ska vara då! As-ledig. ha

Ska spendera resten av dagen med käre mor min, vi har inhandlat tacos och andra gottigheter till kvällen, mhmmmmmm
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0