Jag är så jävla kär i hela livet just idag

Var ute med en patient på en promenad runt elva tiden, var så varmt vacker fint och underbart att jag bara ville kasta av mig jackan, sparka av mig skorna och springa ett par varv runt den stora dammen och vråla något påhittat vårskrik som Ronja Rövardotter!
...Men det fick jag inte. Dels för att jag inte får gå ute i arbetskläderna utan jackan och dels för att jag förmodligen hade skrämt livet ur den stackars vårdtagaren som redan sagt åt mig att sluta tjata. "jag ser väl för fan själv att solen lyser! Har du något fel på hörseln själv kanske!?"
Söt.
JAG är i alla fall glad idag!
Iiiih som en liten skolflicka som precis fått en ny ryggsäck till skolstarten, med my little ponny på!
Enda skillnaden skulle väl vara att jag snart gått ur skolan och att min väska är trasig...Men jag är nöjd ändå.
Prisat vare vårkänslor! Vem behöver äckliga pojkar att kära ner sig i när man kan känna sig alldeles jättemysigt pirrig av att bara andas in lite vår!

Kom precis på att det var en vecka sen jag gjorde en storslagen entré in i singellivet igen! Förra veckan tänkte jag att anledningen till att jag inte deppat ihop måste vara att det inte riktigt sjunkit in..Men det måste det ju ha gjort nu, eller? Och jag mår fortfarande bra, känner mig femton ton lättare än jag gjort det senaste kvartalet typ och är tydligen märkbart positivare och allt det där! Hahah kanske borde se till att bli dumpad oftare?
fast nä, tänker helt enkelt bara inte slösa mer tid på sånt där, nu får det räcka. Nu har jag provat och det här med förhållanden var roligare i teorin. Fast det är klart, det var ju det här med ribban också - inte särskilt hög! Men äh, Jag har ju Hedvig!

Nu ska jag städa mitt rum sen ska jag spela spel med Jocke!
Over and out





Kommentarer
Postat av: Anonym

VI HAR BAAARAAA VAAARAANDRAAAA, VI HAR BAAARA VARANDRAA. och det är jag glad över.

2012-03-14 @ 22:24:20 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Alex

Den allmänt bästa bloggaren är tillbaka. PRISAD VARE VÅREN, indeed!

2012-03-15 @ 00:14:06 // URL: http://thajjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0