It's like forgetting the words to your favorite song, you can't believe it, you were always singing along

it was so easy and the words so sweet,
M
eningen "man lär sig av sina misstag" har ekat i skallen på mig de senaste två dagarna eller något, och jag kan inte annat än att hålla med mer och mer för var dag som går. Aldrig mer säger jag bara, vad i helsicke tänkte jag med? Blir nästan rädd för mig själv, nytt nyårslöfte på ingång tror jag. Som Grynet sa varje fredagskväll när man var mindre, ta ingen skit.

Med mitt nya ledord i livet tog jag även tag i det största ångestmomentet någonsin igår, ett litet sms så var det klart sen. Och det har jag ojjat mig över i tre år? Nu har jag visserligen ångest för vad som komma skall istället, men ändå, nu är det gjort! Då var saken biff, eller något!
Är förjävla fint väder ute idag i alla fall! Elin och Calleballe kommer hit sen och grillar lite, finfint.
Sen ska jag få hit Lisa på något vänster, för ikväll blir det som tidigare nämn 20års fest, bonnafest ftw. Emma ska med också om jag inte sagt det, det blir säkert kalas!

Satteeeeh...ah ne, ska väl än en gång städa mitt rum så mor är nöjd sen!

Hej


Feel you when I'm restless
Feel you when I cannot cope
You're my addiction, my prescription, my antidote
You kill the poison
Ease the suffering
Calm the rage when I'm afraid
To feel again
How can I tell you just all that you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0