In love, you gotta act like a woman and think like a man

Praktiken gick prima idag! Flöt på så bra att jag inte ens hann tänka "slutar vi inte snart?" fick sluta en timma tidigare också! Tacktack.
Hade mittbedömning och allt var kanonbra där med, sköööönt. Bra känsla idag!

Fint väder var det också, så tog mig in till stan för att träffa lammet aka amanda!
Blev en runda på stan, inhandlade mig lite nya kläder, hårfärg till mor för att sedan runda av dagen med två timmar på pims ! Skönt att prata av sig lite, min skalle känns inte lika mycket fylld med äppelmos längre. En dejt med Hedvig snart bara och så är det bra sen, då ska nog färsen bli biff igen så att säga!(Ja, jag kännetecknade min hjärna som köttfärs.)

Har hjälp lilla mamman med färgning av håret och har bestämt mig för att låta Emma slänga i lite slingor i min sletna kalufs inom kort också, sen ska jag klippa mig också. En order av en patient som varit frisör i sisådär 30 år, han har gått runt och stört sig på mitt hår i två veckor, så ska göra honom den tjänsten tror jag!

Är sjukt sugen på fest, kan inte alla bara stanna hemma för min skull? Eller ge fan i att lägga ut långa inlägg om hur roligt dom har på facebook, och bespara mig åsynen av bilder med fula miner och tomma glas, jag vill inte se mer!

Ska bädda ner mig och spela lite spel eller något, och ladda upp för ännu en arbetsdag, kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lättare att stämma dejt med någon som faktiskt går att få tag på hjärtat

2012-03-04 @ 14:50:33 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0