I'm so far away, I won't be broken again

hahahaha ni vet den där känslan man har när man drömmer att man blir misshandlad av ett par troll utanför skolan och sen vaknar och upptäcker att, oj, det var visst bara träningsvärk? Inte? Nä okej, så vaknade jag idag i alla fall.
haha sjukaste..kan leva på det hela dagen!

Vill egentligen bara krypa ner under täcket igen och glömma bort mig själv en stund, men simningen i skolan lockar för mycket...
Sen tycker jag ganska bra om de flesta jag genomlider skoltimmarna med, så det lockar väl också.
Men sängen ser så varm ut och katten verkar gilla läget i alla fall..darrrrrn.

Får skjuts av bror min in till skolan sen, vilket betyder att jag kan ta det här i slowmotion om jag vill. Vilket jag nästan gjort.

meneeee...hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0