Ikväll är jag tacksam

Jag är så tacksam för att jag har så fruktansvärt bra vänner att dela mina funderingar med, vad vore väl jag utan dom va? Inte mycket!

Åkte in till stan, träffa hedvig, handla kläder, klippte mig - blev jättebra, skönt!
Spenderade ett par timmar på Donken för lite serious shit som vi brukar säga, kom fram till det ena efter det andra, i precis rätt tid uppenbarligen, skönt.
Vi åkte hem till lilla väring, bytte om till sportyspice-kläder och tog den "lilla" promenaden till ulvåker för lite saftkalas och ännu mer prat!

Avslutade även nyss ett 40 minuters telefonsamtal med Lisan, planerat lite inför våran lördag och sådär!
Och skrattat en hel del, praktik medför en del sådant.

Utifrån vad dagen har haft att erbjuda måste jag säga att jag är förvånad över hur mycket jag skrattat idag.

Men mest tacksam är jag nog för att du gör det så himla enkelt för mig, tack tack.
Och för att frisören inte klippte av mig luggen som hon brukar, tack för det med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så hemskans bra, det kan man inte tro, så billig som du är.... JAG ÄLSKAR DIG OCH TYCKER ATT DU ÄR ALLT OCH LITE TILL

2012-03-08 @ 08:34:14 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0