I know exactly what I want and who I want to be, I know exactly why I walk and talk like a machine

Minns inte ens vad jag gjort i skolan idag så det var förmodligen inget vettigt jag fick gjort ändå!

Ska verkligen göra åtminstone en inlämning innan dagen är slut! SKA.
Hahaha jag är så sämst att det är pinsamt!

Ska hinna med en hel del idag känns det som, hjälpa mamma att städa och sen ska vi slänga ihop en budapestrulle också! Eftersom jag fyller fucking 18 år i morgon! Hur sjukt är inte det? Svingammal verkligen.
Blir utgång med Lisa, Anton, kristoffer och lille brännis! Blir nog kalas det. Weiho.
Och så kommer farmor och farfar i morgon en stund också, iih farfar. Söt.

Även pratat med far min idag för första gången sen...julafton? Känns lite som vi är tillbaka på noll nu och kan ta om det från början, hoppas på att det går bättre den här gången. Mhmm..ah!

Ne men satteeehh...Städa, baka, plugga? Plugga, baka, städa? baka, städa, plugga? Vet inte, men det är vad som står på menyn i alla fall.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0