I feel I've been riding up the wrong path, but I'm gonna make sure I get the last laugh

20 grader har vi här i Ulvåker idag, hur står det till hos er? Bra? Fint.

Har haft en ganska rolig skoldag nu när jag tänker efter, dagen började mindre bra då jag vaknade halv fyra och inte kunde somna om för att seda...försova mig? Jag vet inte hur det gick till. Hann i vilket fall inte med särskilt mycket på morgonen, hann knappt glida ner i ett par byxor.
Men det löste sig fint det med, fick ihop lite pengar till en baguette i skolan av lite olika braiga människor! Tacktack.

Slutade kvart över tolv, fukk ye.
Varit och storhandlat med mor, fem kassar senare sitter jag nu här! Borde verkligen verkligen verkligen ta tag i det här med inlämningarna, så det ska jag göra! får väl se hur det blir med den saken i slutänden...

2 dagar kvar tills jag fyller år, hähä.
Helgen ser ganska så fullspäckad ut! Börjar på torsdag med utgång i skövde, mariestad med Hedda på fredag och sedan blir det lite le home fiesta på lördag för att runda av det hela! Ruuuligt.
Tycker det är skönt när kalendern är fullklottrad med roliga saker också, och inte bara massa läxor och prov och såntdär annat onödigt!

Ah ne, plugga lite var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0