Hate mondays, sunday's too freakin' close and Friday's so fuckin' far away

Gillar inte måndagar som ni vet, men den här har faktiskt inte varit så illa som jag tänkt mig.
Började dagen med att springa in på skolan och vråla "HEJ KOMPISAAAR!!" av ren impuls när jag såg Linn och Lisa. Yes, they were very much freaked out. Hähä. Förmodligen alla runt om också.

Inte haft allt för ansträngande lektioner, första flummade vi bort och andra och tredje var det bara att lyssna igenom. Sista lektionen satt jag och mattias och arbetade väldigt ickeproduktivt och pratade om roligare grejer som jobb, hans guuurlfriend och praktik!

Träffade även ett par gamla gubbar från högstadiet på bussen hem, trevligt. (nej inte gamla gubbar, puckon)

Annars har det väl inte skett särskilt mycket idag ne! Tänkte plugga när jag kom hem men jag sket i det. Bra där!

Nä, ska väl ta mig något att äta, känns som att det är dags nu eftersom jag missat det en aning sen lunchen i skolan!
Hamburgebröd med biff och brunsås...jag vet inte riktigt vad västerhöjds kök har i skallen men inte fan är det mysigt i alla fall!

Ja ne, käk och sen ett par avsnitt av sex and the city kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0