Det står onsdag på mina strumpor så antar att det är just det idag. Onsdag alltså.

Haha fan vore det så enkelt skulle jag leta upp ett par strumpor med fredag på och bära dom jämt.
Eller ett par med texten "blir lämnad ifred" och hoppas på att det hjälper! Suck. Låt bli baraaaaaa

Haft hälsopedagogik och påbörjat ett grupparbete om kost och matvanor, kommer nog bli jättebra! Och för en gångs skull ska vi göra något som är kul!

Ska ha körkortsteroi i 75 minuter, sen ska jag och Amanda ta en tripp ner till baguetten på lunchen, efter det bara engelska sen är den här förbaskade skoldagen över! Då ska jag nog följa med Lisa till vakansförmedlingen´eller vad det heter, på något möte och skriva in mig där! Kanske det rullar in lite jobb sen, vore ju fint!

Ingen lärare nu heller, så ska väl fortsätta lyssna på musik, vara irriterad och spela spel!
Peta lite på amanda också kanske..hihi

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0