Anna




Syns väl inte riktigt så bra på bilden som jag hade tänkt mig att det skulle göra! Men har i alla fall varit iväg på salong Wahlström, min fina vän/granne på andra sidan järnvägen och lagt i lite slingor i mitt nyfriserade hår!
Blev lite ljusare än jag tänkt mig men what the hell, sålänge det inte är gult eller grått är jag nöjd!

Vi har planerat lite mer inför min kommande artonårsdag och jag har även delat med mig av helgens upplevelser, kollat på blue water high och så ska det låta har vi hunnit med också!
Fan vad produktiva vi är eller? Galet.

Jocke och Emelie+Bebismagen har flyttat in nu, lite mysigt ska det allt bli med bror min i huset igen!
I morgon ska vi göra fläskpannkaka och prata ikapp lite,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0