And I grinned at you softly, because I'm a fucking wild card

Tog en tripp ut till Väring efter skolan för att chilla base med Kledvig ett par timmar, tog lilla promenaden hem till ulvåker sen! Jag vet att du inte kan förstå att jag inte kan förstå att du tycker att jag borde förstå när jag inte förstår alla gånger, men jag tycker du är förjäkla bra ändå ärtan.
- Nu skrev jag lite om dig på bloggen igen också, bra va?

Har så mycket skolarbeten jag borde ta tag i och jag har lite ångest över det, har ingen som helst ork eller motivation men det måste ju göras så..kanske borde sätta igång med det i morgon så skiten är klar tills på torsdag, en del av det i alla fall! Vore ganska mycket roligare om jag kunde släppa det bara över dagen då i alla fall. Mmmm.
Det är ju så tråkigt...

Mor kläckte även ur sig att hon skickat in någon såndär liten kort+textgrej till firarhörnan i SLA...hoppas verkligen att hon skojar..hahah alltså...ne...

Mjae ne men det var väl pretty much it som vi säger i amerikat!

God Natt people

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar dig hemskt mycket assis, hiihi puss <3

2012-03-27 @ 00:14:05 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0