å jag ska dansa för att hjärtat blöder

Har sovit lite titt som tätt sen klockan fem igår eftermiddag, men en paus för att kolla på desperate housewives.
Skönt.
Nu fattas det bara lite mat så är jag nog på banan igen sen, kanske.
Ska nog ta mig in till stan en sväng och gå där själv och kika lite, lämna tillbaka lite kläder osv osv osv, måste ju göra något när jag är ledig!
Måste hitta min mp3-sladd också, det ska vara mitt mission impossible nu på morgonen tror jag! Är ju galet fint väder ute och jag är fruktansvärt sugen på att gå en liten sväng. Eller ett par mil kanske. mhmmm.

Längtar så fruktansvärt mycket efter att släppa allt för en liten stund och dansa ett par timmar, det ska bli roligt!
Börjar till och med redan fundera på vad jag ska ha på mig...eftersom jag ska lämna tillbaka mina nyinköpta kläder? Kanske hittar något annat istället, får väl se!

Why you shouldn't depend on people: It's so goddam stupid.
Bästa citatet på flera dagar tycker jag, och jag är inte stupid.
Så återgår härmed, från jobbig-behövande och efterhängsen till mig-mig-mig själv-mig och jag!

Puss på er gulletussar


När vi ändå diskuterar citat,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0