What I Long For

365 dagar kvar till studenten, hur coolt är inte det då?
Det har jag firat med att shoppa svinbilligt och ikväll blir det utgång! Wiho.

Hittade en knallrosa tröja som jag kan ha på johannas student nästa vecka, fast det åker nog på ikväll också.
Och ett linne, men det lämnar jag nog tillbaka...129 spänn för både ock tyckte jag var en bra deal!
Lite att fixa till naglarna med och en ögonbrynspenna.
Lite fattigare - lite lyckligare.

Matteprovet var som en dans på rosor! Typ.
Känns som det gick riktigt bra så är väl bara att vänta tills tisdag och hoppas! Jo, jag är säker på att jag klarade det. Skönt.

Resten av skoldagen kunde kvittat, gör vi ens i skolan sista veckan? Usch.

Jaja, sluttjatat! Mat och fixa ögonbrynen innan jag drar in till le stada och börjar vad som förhoppningsvis blir en kanonbra kväll med Lisa, Anneli och Louise!
Puss tussar!



Kvällen till ära!
Har mött fyra mycket förvånade ansikten på stan när de kikade i in påse!
- tror aldrig jag sett dig i färg!?
- shit det var annorlunda!

KUL!!:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0