Utan helvete, ingen lycka

Hälsopedagogiken blev inskickad i tid, för att jag är helt fucking awesome.
Omvårdnaden är klar sen länge och inskickad idag.
Pluggat rätt bra till matteprovet så det går nog galant på torsdag.
FLOW.

Sovit på soffan sen jag kom hem, haft kvällsmys med mor och patrik, film  och baguetter, gotti.
Har varit svincool och iskall, världssvan och ball. Vi får väl se. haha.

Lediga i morgon, ska väl fortsätta plugga matte och kanske tvinga Emma att umgås med mig en stund!
Nu ska jag återgå till min dåliga film, the invention of lying, svintråkig, och sen sova!

G'night


Hahah ser hög ut
hög på livet
taggad på fullmoon
och på torsdag
möjligtvis lördag
och lördagen därpå
JAG GILLAR DET HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0