Tisdag

Gick bra på jobbet, första dagturen som jag inte velat gräva ner mig på tror jag, var färdig i god tid, gick kalas i matsalen och är galet glad att jag har medicindelegering då det bara är en vikarie till som också har det, pheuw!

Gick på stan med mammi, hon döljer en sida jag aldrig sett...provhyttsnazi..dear god. Trodde aldrig vi skulle komma hem! Fick en tröja för mödan i alla fall, fiiint!

Ska väl lägga mig och fortsätta sura tills jag somnar, trött och irriterad.
Vill övningsköra så jag har någon som helst chans att ta det där förbannade körkortet inom en snar framtid, men det är lite svårt när den enda man kan köra med vägrar! så jäkla party!
Lär ju skämma ut mig totalt på körskolan på torsdag, är väl förbannat tur att dom förmodligen varit med om det mesta..men ändååå blööööh grinig.

Ah ne, som sagt, sova, går 7-16 i morgon, döööö

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0