Spritt språngande galen, faller jag nu går jag sönder

Har spenderat nationaldagen på bästa möjliga vis. Med familjen för lite grillmys.
T.o.m den förlorade storasystern var hemma från göteborg! Fintfint!


Övningskörde som.en.chef!!! Gick så bra att jag var alldeles jättelycklig efteråt. Mes.
Enda kärringstoppet under resan stod anders för, HA. Klarade mig igenom två rondeller utan att dö och anammade 26an. Jag är så cool.
Nä, men nöjd. Känns bra.
Snart 7 tusen fattigare och lite närmare körkortet, bra det känns! Även små steg är bra steg.
Ska börja plugga teori här fram igenom också, nu har jag gett mig fan på det här haha!

Tog en långpromenad med Emma för att runda av kvällen, missade sista avsnittet av greys, buhu sääd. Sen har jag pluggat matte fram tills nu. Ska bannemig klara det där förbannade provet i morgon, går under annars. Orkar inte.

Längtar så efter lille brorsbarnet att jag spricker snart, komsi komsi!!

Borde väl sova lite så jag orkar skriva provet klockan åtta i morgon...

Vi vet hur man gör det här. We got diz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0