Skjut mig

förbannad

blev väckt klockan nio i tron om att jag skulle åka och hjälpa Elin och CJ att flytta, tills alla börja gorma om att dom frågat jocke istället så jag inte fick plats i bilen, när jag skulle ställa mig i duschen.
Så tack kära familjemedlemar för att ni stal min sovmorgon, svor åt mig och sedan lämnade mig ensam hemma. Tack tack, trevlig dag detta kommer bli, verkligen.

Och nej klockan nio är väl inte så där äckligt tidigt, men om man gått upp fem de senaste dagarna, delat säng med sofia i ett rum på 160 grader i natt och fått typ fyra timmars ordentlig sömn så suger det en aning.

blööööööööööööööööh satan ska jag göra hela dagen nu då? Gå och vänta på att jag börjar jobba kanske, kewl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0