Onsdag

Lyssnade på två naprapater på hälsopedagogiken, trodde jag skulle dö när han knäckte nacken på sin medkompanjon, den dagen jag får gå dit...kommer jag skriva mitt testamente! Obehagligt...

Jag och Louise fick ta oss igenom grupparbetsredovisningen ensamma som de tappra krigare vi är, gick väl sådär...nästan käpprätt åt helvete, fint! MEN har ju redan fått mitt mvg så ehhehehehehheeh

Såg nästan fram emot fyra timmars arbete, chill tänkte jag...ack så fel...4 vikarier när det i vanliga fall skulle vart 9 ordinarie, HUR SJUKT!? Kaotiskt, men vi vävde ihop det så gott det gick men...dear god..

I morgon ska vi fika på idrotten sen har jag sommarlov, skönt.
Måste rensa skåpet också...och leta present till Johanna...hmmmmmmmm

Byes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0