Jag ville se hela baletten utan snedsteg

Wiho, klarade mig igenom dagen helskinnad! Lite irriterad, men vid liv!
I MORGON SKA JAG VARA SÅ JÄVLA LEDIG!

Har bokat klipptid nu i alla fall, en körlektion efter det och sen ska jag lalla runt på stan för att jag kan.
Som en chef ni vet! Mhmmm blir nog bra.

Har hela kvällen planerad också!
plocka i ordning på rummet lite snabbt och sen somna till Ghost whisperer klockan åtta! Fan så produktivt!
Dötrött, tar på krafterna att gå upp klockan fem två dagar i rad efter ett kvällspass kan jag tala om, hehehe o fler ska det bli!

Fick 4k i löning idag btw, allt ihop lagt i körkortskassan, i morgon ska jag betala in 14 lektioner, riskettan, 20 internettester och obegränsade på skolans datorer, fattig men nöjd Anna! Förhoppningsvis.

Night!

Bet mig visst lite för ett tag sen ja, törstig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0