"Hej igen, jag är inte bög längre"

Kvällen igår var helt kanon! Började kvällen hos Jenny med lite nya pinglor, loreen-dans, med andra ord och massa annat skoj innan vi stormade ett dött fullmoon-party! Hink-drinken smakade räva men när den var slut vart det fullt med folk och det blev ett jäkla drag! Ruuuligt.
Träffade även grabben från förra veckan, som tydligen inte alls var bög längre, haha alltså...skön.

Har varit på patriks avslutning, träffat faster och kusinen, skrattat åt falsksången och gamla lärare! Gillar min släkt hehehehehe
Tryckt i mig massa jordgubbar för att fira in lovet, nu ska jag städa innan vi åker till Johannas student, kul !


Tutt till vänster, han raggade friskt men vi kände ändå att vi ville vara med på ett hörn!
hahah hejhej anna och lisa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0