Don't act right when you know you're dead wrong

Har vi en bra dag? Jo men det tycker jag allt! Ledig och soligt och allt det där!

Är förbannat mycket fattigare nu, men har i alla fall 14 lektioner att lägga upp lite hur som haver på körskolan, en risketta, 20 internettester och obegränsade tester på skolan, gött!
Eller ja, nu har jag ju användt två idag, och bokat två dubbla i två veckor framöver menee, ändå!
Gick för övrigt bättre än väntat. Känns itne alls lika ömöjligt nu när jag kommit igång på riktigt.

Klippte mig också, fräschare men kortare, like and don't like.

Nä, får väl försöka sova lite nu, 7-16 i morgon...poppigt..
På kvällen blir det nog lite bio med pinglan william.
Jobbar kväll på lördag, ska nog agera flytthjälp på dagen.
Hela helgen i snabba drag, nu slipper ni mig ett tag, nu är ni allt bra nöjda va? Eller vänta..då kan ni ju inte gnälla om att jag skriver för mycket för ofta heheheh stackars!!:DD

God natt!


Har varit ute och promenixat i mitt fina fullmoonlinne som återlivar många trevliga minnen! Som att bli fälld o göra en faceplant framför värsta tänkbara: det räliga aset.
MEN det var en kul kväll haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0