Bra dag

Fick en inlämning gjord i skolan, bra Anna, produktivt!!

Kikade runt på stan lite efter skolan, fick hejda mig i varje butik, finns så mycket kläder jag vill ha, och som jag har pengar till MEN jag sparar ju, tråkigt men bra! Körkort och resa är ju faktiskt rätt så dyrt heheheh

Drog på lite barty i falköping med Lisa, mötte upp falköpingsfjantarna(skämt åsido, jättecoola är dom allihop. Utom strängen hehe) Pizza och musik var väl vad kvällen gick ut på, inte helt fel! Hade roligt i alla fall!

Fick sitta och glo på rese själv i närmare två timmar, inte lika party! men gick bra det också. Tur jag fick låna tröja, svinkallt.

Äntligen hemma och nerbäddad i min varma säng, den har aldrig varit bättre. Känns det som i alla fall.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0