You're from the 70's, but I'm a 90's b*tch

Gårdagen spenderade jag ihop med mamma och patrik, efter en genomblöt shoppingrunda/storhandel kröp vi ihop under duntäcken i soffan och kollade ett par filmer vi hyrt, mysipys.

Jag och Emma tog en road trip förut, slutade med att vi hamnade i Hjo på en kinarestaurang, gotti.
Var halvägs till Jönköping på hemvägen innan vi kom på att det var fel håll, knivskarpa!
Tog även beslutet att vi ska till törebodafestivalen ikväll, okej!
Kan nog bli kul, bara vädret tillåter det dvs, men men, får väl hänga i öltältet om det blir för jävligt!

Näe, göra mig i ordning lite då kanske!
Ska köra till töreboda, får se om vi överlever ehhehe pusssssiiiii

LIKE BAM, gotti


Spräckte ju mina favoritjeans på kusten, mammi gjorde mig jätteglad genom att fixa dom!


Jeans á la shorts! Perfekt att trycka i mina små knubben i!


I threw your shit into a bag and pushed it down the stairs
I crashed my car into the bridge

I don't care, I love it. I don't care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0