Sönday

Ska köra en sväng om en stund, hämta ut biljetterna till ikväll och sen köra lite till innan bion! Köraköraköra.
Gjorde mitt första teoritest i morse också, fick 53/70 så kan ju inte påstå att jag tycker att det går jättedåligt! Har ju 19 test kvar och massa tid att plugga så, struntar i neggon, jag är nöjd, känns bra, on a roll, på gång, lite närmare, lite bättre.

Hade tänkt att föreslå att vi skulle strunta i det, men patrik kom inrusande, slängde sig på golvet och började sjunga "jaaa vi ska på bio!!" med mario bros-melodin till, så kunde inte riktigt med. Blir väl säkert mysigt också så, aaaa
 
Ja, jag ser inte alls varför man inte skulle dyrka marken han går på? Jag har förstört honom säger dom, förstår inte alls vad som menas med det:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0