Sad story

Haft en helt okej dag, vädret piggna ju till ikväll! Eftersom Anders fyller år fick han välja mat och tar då naturligtvis grillad korv....av all mat som finns?! Mysigt med grill i alla fall!

Insåg precis att jag inte är bjuden på barty dit alla mina vänner är bjudna, så omtyckt är jag! Ne fy, ledsen Anna, tänker lägga mig ner och gråta en skvätt i min ensamhet och känna mig helt värdelös.

I vanliga fall hade jag önskat er alla en trevlig kväll, men ikväll säger jag fukk dat, hoppas det regnar. Snyft.

xoxo, most not wanted girl in skövde kommun



Önskar jag var ledig lite till och kunde åka till kusten ett par dagar igen!
Får nöja mig med att vara ensam hemma typ...resten av sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0