My family's bright as fuck

Hade kalasväder på kusten, skönt. Lite mer färg, lite. Skönt.
 
Slappnade av så mycket att jag kände för att bryta ihop en aning, tror den så kallade verkligheten kom ikapp mig lite! 7 dödsfall på två veckor och fler inkommande kan nog kanske bli lite mycket även för den här skallen av stål! Först nu som jag känner hur stressad och utmattad jag varit, både fysiskt och psykiskt, jobbigt med jobbigt jobb. Men kul har jag ju också, så det blir nog bra när man vänjer sig lite mer!
Känner mig i alla fall redo för resten av veckan, även om jag förpestade resten av familjens kustenvistelse igår kväll så var det skönt att komma iväg en sväng..hehe.
 
Funderar på om jag ska med William på traktorracet ikväll, men vet inte om jag orkar, skulle träffa Amanda också men blev ju rätt sent nu och så måste jag tvätta och greja tills i morgon, blajjjjj!
 
Annars är mina ögon svullna, rinner och kliar och min näsa rinner och kliar, antingen är jag allergisk mot katten eller så är det pollen/gräs eller något annat trevligt, fasen så trevligt!
 
 
Hahah jag dör, tre av bilderna jag lyckades ta igår, alla ser lika efterblivna ut på alla, älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0