Ljuset blir större när natten tar form, och värmen blir mer värd i storm

Dagens ledpunkt: körkort.

Började dagen med att övningsköra till varola för att hämta lille mammi, mot hennes vilja fick jag även köra tillbaka med tanten i baksätet. GICK BRA! Men  det hjälps inte, hon låter mig fortfarande inte köra själv med henne, arghhhh
Får väl ta igen det jag missar hemma på körskolan då helt enkelt, lär ju inte ta mig särskilt långt att köra hemma en gång i månaden direkt...men har en dubbellektion inbokad efter jobbet på torsdag som sagt, wiie!

Har även fått tummen ur och börjat med teorin, har betat av en femtedel av boken idag haha, usch.
Ska kolla hur man gör med testerna också, har ju trots allt 20 stycken att använda mig av! Och sist men inte minst på körkortsfronten ska jag kolla när nästa risketta är så jag kan bocka av den! On a roll.



Syster och CJ kommer ut om en stund, ska väl tjöta lite och sedan ta en kvällspromenad tänkte jag!
Eller om jag tar det nu...hmm..ojojoj vilken beslutsångest!!!
Ne serriberri, inte alls så kul att vara ledig som jag tänkt mig, fan ska man göra när man inte jobbar? tragiskt.


Dagens lunch.
Joke, men fetingstor jordgubbe i alla fall, en korsning med tomat tror jag. Ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0