Le måndag, hello

Skrattade med patrik och åt patrik på bion igår, Ice age 4, bättre än väntat.
Körde en del både utanför och i stan, obehagligt. Gick bra i början och när vi åkte hem, där emellan gick det...inte lika bra. Bästa på hela kvällen var nog när gubben tutade bakom mig vid korsningen i hentorp och Anders klev ur bilen och gick fram till lille farbrodern och vänligt frågade "tror du att det går bättre om du tutar din dumfan?" och efter det gick det så mycket bättre!
 
Går på vecka 5 på mitt vikariat, känns bara lite lagom sjukt att tiden går så förbannat fort! Efter den här veckan har jag bara 3 veckor kvar, och sen börjar skolan igen? Trean, sista året på gymnasiet, student och sen börja på högskolan....de fukk? Jag är ju bara barnet god damnit!
 
Nåväl, barn eller inte, lika bra att packa i ordning, ikväll blir det jobb!
Kvalitetstid med bror, check! Kan inte hjälpa att det alltid slutar i den här stilen?
 
Some nights, I wish that this all would end
Cause I could use some friends for a change
And some nights, I'm scared you'll forget me again
Some  nights, I always win
But I still wake up, I still see your ghost
Oh Lord,  I still don't know what I stand for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0