If I just save you, then you could save me too,

Vart en redigt varm arbetsdag, två duschar och en timmes städ i 32 graders värme, inte att leka med! Att Sara till sällskap idag igen i alla fall!
Har ju sett fram emot min lediga dag i morgon, piss, inte alls sugen på att jobba kvällen..
 
Gick inte en enda bussjävel från stan förut heller, så gick så snällt till maxi och brände lite pengar istället. Väldigt lite pengar! Köpte ett par jeansshorts och en jumpsuit, för bara 98 kr! HUR FYNDIGT?! Nöjd. Suiten känns som en fin pyjamas utan ben typ, mums.
 
När jag väl krånglat mig hem fanns det inte mycket annat att göra än att bada, fick med mig Amanda och den lille brodern, även William tittade förbi! Så blev ett par timmar vid vristulven, bad, fika, volleyboll, och vi byggde ett sandslott...sandkossa..sand..man...nånting var det i alla fall!
Jag och Mändie unnade oss lite gotti och en film(som jag somnade till) senare eftersom det är lillördag och allt!

Nu ska jag återgå till sovandet, hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0