I like the summer, yes indeed I do

 Gårdagen började med mysig middag på Mangos med fina tjejer, vi sjöng så vacker och födelsedagsbarnet fick en gratis drink med massa jordgubbar av söte bartendern!  Vi drog sedan vidare hem till Lisa för lite förfriskningar, spel och massa skoj! Sist men inte minst hälsade vi på vårat kära husaren! Som jag har saknat dig. Jag hade roligt trots lite löjligt pojkdrama, dumma pojkar, dumdum.
 
Så kort sagt var det en riktigt bra kväll och jag fick ju även lära känna alla braiga tjejor på Lisas kalajs också, roligt!
 
-  Ingen ser, ingen hör, ingen känner något, lägg en kudde över det!
Kommer använda mig av detta varje utekväll nu, haha störd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0