I don't care, I love it.

Kom hem från jobbet strax efter elva igår kväll, somnade runt tolv, väckarklockan ringde klockan 5 i morse(y) förjävla sleten tjej som satte sig på den äckliga mopeden en timma senare vill jag lova! Usch! Himla tur att jag trivs som fisken i vattnet på jobbet, vi har riktigt roligt faktiskt! Bra personal och underbara vårdtagare, gos vad härligt!

Jobbar kort dag, sen är jag ledig en! Ska vi nog uthärda!

Har jag någonsin sagt att min mamma tror att allt jag gör, är att äta, när jag är ensam hemma? Hon ser då till att fylla vartenda skåp i hela köket med godsaker innan hon åker! Inte mig emot, blir lycklig så fort jag öppnar kylskåpsdörren!



I mean, look at this big boy over here!


Lite såndär frulle som man kallar det!


Sallad med fullkornspasta, gotti!!

Känner mig som mat-tina, jittegott!

Ne nu ska jag sova! Natt i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0