I dina skor skulle jag lätt kapitulera, för jag vet nått som inte du vet

Jobbhelgen är äntligen över, nu laddar jag för två dagar av ledighet! Men först har jag de där sysslorna att göra, blä. Tvätta, diska, städa, mata katten, tömma äckelkattlådan, hämta post, slänga sopor, laga mat osv osv osv, men lika bra att ha det gjort så jag kan dega järnet sen!
 
Bror och Emelie kommer och plockar upp mig om ett par timmar, i morgon bitti drar vi till kusten tidigt tidigt! Åhh gosssiiiiii. Hoppas på sol! Juste, måste packa då ju! hua..
 
Ja ne, momsimomsi, jobb borta, jobb hemma jobbjobbjobbjobb!
Himla tur att jag älskar mitt jobb, annars hade den här sommaren varit rena döden.
Fick en blomma och choklad av min gose-tant som tack för hjälpen idag, mysipysi vad söta dom är!
 
Ja ne, byes!
 
~Det har slitit mig itu, det fanns ingen bara du, men jag är lyckligare nu~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0