Completely numb, left with no satisfaction

Jaaa, vad har vi lyckats med idag då? - Gick en lång runda på förmiddagen, åkte in till stan vid två och drog runt där ett tag i väntan på mer jobb! Hittade ett linne, får slita tristesshoppa, ajajaj.

Var en lugn kväll på jobbet i alla fall, ett tag. Vi satt alla och gäspade och njöt av hur stillsamt det var och hur enkelt allt flöt på. Dumt gjort. Efter det bröt helvetet löst haha aldrig varit så svettig som efter kvällens pass! Fick kubba upp och ned för åttonde våningen tre gånger på tio minuter, DÅ önskade jag att jag hade haft tid att använda den där satans hissen.

Ledig i morgon, inte den blekaste vad jag ska göra med dagen, alla andra jobbar tror jag!
Ska se till att träffa Amanda någon dag fram igenom, så här kan vi inte ha det hehe

Och en utgång eller två vill jag ha i veckan, minst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0