Brukar svälja dina lögner mest för att få känna något

Mhm mhm mhm två arbetspass till sen är jag ledig ända till måndag eftermiddag, mums! I helgen har jag paxat Emma, då ska vi hitta på något skoj! Vad det nu blir får helt enkelt slumpen avgöra skulle jag tro!

Om ett par timmar ska jag hem till käre bror, svägerska och the baby on board som vi säger här i amerikat!
är typ tre och en halv vecka kvar tills honhandendet ska titta fram, hur sjukt!? IIiiih Faster anna, oldie!
Slaggar där ikväll i alla fall och tar sällskap av emelie till jobbe ti morgonbitti igen!

Har gjort en bra spelningslista på spotify, tagit på mig träningsbrallorna och är väl egentligen redo för att gå ut och gå/springa en sväng, men jag orkar inte kliva ur sängen...eller jo...fast ne...jo, jag vill väldigt gärna lyssna på den där spotifylistan!
Hej!

Och Hummerhielm fyller år idag, grattis grattis!


Grattis grattis, jag ska bjuda på något på krogen någon kväll, bara för att jag kan! och för att du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0