Blablabla

Den lille har åkt på en infektion så blev inget gosande idag inte, fick kramas lite med Jocke istället och lämna lite presenter, får bli när de kommer hem helt enkelt! Jag och Elin åkte och fixa det sista till pappas present, hehehehehehehe, roligt
 
Vet inte vad jag ska hitta på ikväll nu, känner inte riktigt för bio längre, så nu har jag lovat williampe att gå på batman någon dag istället eftersom jag ställde in...suck..får väl se abraham med någon annan helt enkelt!
Ska väl städa en aning, och sova. Katthelvetet väckte mig klockan åtta, och jamade konstant till klockan tio, hatar.
Går in i väggen snart, behöver höstlovet typ...nu?
 
Bli frisk nu goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0