And when you know there's nothing left, You're gonna run like all the rest.

Känns som att de kommande fyra veckorna inte alls blir lika trevliga som de första fyra, tur att jag har lite gamla godingar till vikarier kvar! Har rockat loss med Elsa första halvan av dagen, bokstavligt talat, och slagit min kloka  skalle ihop med Sara under eftermiddagen, hade inte varit alls lika roligt utan dem vill jag lova!
Annars har det gått bra, varmt o jävligt bara men!
 
Fick hoppa in extra på torsdagkväll, så var det med den lediga dagen! Men men, pengar är ju guld. Alltså..ah.
Får se, kanske hinner med en utgång efter det! Är ju trots allt ledig på fredag!
 
Här är vi, sjungandes och dansandes i köket@ a vårdtagare, han tyckte det var precis lika roligt som vi tror jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0